Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.8 TС върви повече в ниските или във високите обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.8 TС върви повече в ниските или във високите обороти

    Колеги,ще ми интересно да споделите впечатления от 156 1.8 ТС,вървежа.В кой диапозон върви повече,във ниските обороти или във високите.Мойте впечатление за сега е,че върви много повече във високите отколкото в ниските.Тоест след 3000 оборота,вече се разгръща като хората.Не съм сменял свещи от както съм я взел,така че може и да греша.Тия дни ще ги сменям и ще имам вече точна преценка.
    Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 00:42.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

  • #2
    Впечатленията ти съвпадат с действителността. Тоя мотор е в разцвета на силите си в диапазона 3 - 5К


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Аха..., особено след 3600като вариатора дръпне вала както трябва, а за 6000 няма да говорим...
      Тоя мотор иска силен крак с тежка обувка, да си я караш без аварийно!
      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

      Comment


      • #4
        Аз мисля по нататака да и джасна един отворен въздушен филтър.Това подобрява ли вървежа или са само митове.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #5
          Митове.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
            Аз мисля по нататака да и джасна един отворен въздушен филтър.Това подобрява ли вървежа или са само митове.
            Подобрява респонс-а не качва коне
            Поне при мен разлика от нов фабричен и нов ''спортен'' (и двата в кутията) спортния определено веднага се усети !
            Редовно чувам .. ама тя от много ниски тръгва ...

            Comment


            • #7
              Колега аз съм с газов инжекцион ако си сложа спортен филтър дали ще имам проблеми
              алфа ромео 156 тс

              Comment


              • #8
                ,,Спортния,, филтър в кутия за мен си е пълен т..ак.По добре да си карам с един добър обикновен.Или правиш нещо като хората или него правиш.Иначе замислям и махане на катализатор.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #9
                  В чужди форуми чета за ГТА шнорхел да слагат вместо резонаторната кутия в бронята и казват, че има ефект. Като цяло не толкова от значение какъв е филтъра, а да има достъп до студен въздух. Относно вървежа в ниските, аз съм без променлив колектор и колата ми е "умряла" преди 3500, но нормално изпреварване в градски условия успявам да направя още при 2000 и малко оборота. Усещам я да спира да въврви при около 6800 оборота, но за сметка на това на колата не и давам газ постоянно и се е запушила. При редовни стартове и даване на газ вероятно ще си ускорява линейно до прекъсвач.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                    ,,Спортния,, филтър в кутия за мен си е пълен т..ак.По добре да си карам с един добър обикновен.Или правиш нещо като хората или него правиш.Иначе замислям и махане на катализатор.

                    За филтрите си много прав Повече от та**к работа е ...
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • #11
                      Азпопитах защото виждам на доста алфи такива филтри а за самия звук уникален
                      алфа ромео 156 тс

                      Comment


                      • #12
                        Е звукът ще се промени със сигурност. Ама вървенето едва ли (може да има лека разлика към по-добро, но само във високите обороти).
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщение
                          Колега аз съм с газов инжекцион ако си сложа спортен филтър дали ще имам проблеми
                          Аз бих показал на някой от София, нагледно! Теоритици не ме вълнуват.
                          Слагаме ''хубавия'' нормален филтър и правим кръгче, салагаме спортния и отново кръгче
                          Открит филтър се слага само при промяна на подредбата под капака (енджин суап и т.н и т.н)
                          На теория нещата хич не ме вълнуват, само знам че никога повече никоя коля няма да я карам с хартиен филтър !

                          Comment


                          • #14
                            Даже бих казал,и стандартния въздушен е все тая да ли ще е ефтинджос или от скъпите.На алфата предния беше на MAN,после реших да сложа от най-ефтините на Wix за 17 лева,разлика никаква.Само в кинтите.Единия е 40лв,другия 17.Иначе този,който е ,,спортния,, в кутията,в белите държави му викат несменяем,а не спортен.
                            Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 18:53.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #15
                              Като се говори за евтини и скъпи филтри, има неща, които не се усещат току така веднага. Моторът ги усеща с времето под формата на по-голямо или по-малко износване.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X